Dziwne zachowanie przy odczycie

Pytania techniczne oraz porady dotyczące programowania pamięci oraz funkcjonalności programatora.
KlakS
Posts: 2
Joined: Mon May 08, 2017 11:13 am

Dziwne zachowanie przy odczycie

Postby KlakS » Mon May 08, 2017 11:26 am

Witam,
za pomocą programatora potrzebuje odczytać pamieć typu M95256. Jednak po wybraniu pamięci i naciśnięciu przycisku odczytu program się 'przywiesza' (nie wiem jak to nazwać). Sytuacja na zrzucie revelprog_1_start.png. W takim stanie tkwi i nic się nie zmienia, pali się dioda 'BUSY', można nacisnąć 'Cancel' i pojawia się pusty bufor.
Po powtórnym naciśnięciu przycisku odczytywania, ładuje się pasek odczytywania, a następnie się blokuje (revelprog_2_dwa.png). Po przerwaniu widać w buforze, że jakieś dane zostały odczytane. Czasem % wykonania nie są liczone.

Programator praktycznie nowy, selftest przechodzi na zielono. Pamięć jest wlutowana w układ.

Próbowałem też zmniejszać prędkość ale to nic nie zmieniło. Wygląda to trochę jakby pierwsza albo ostatnia 'porcja' danych była błędnie odczytywana.
Attachments
revelprog_2_dwa.png
Druga próba odczytu pamięci.
revelprog_2_dwa.png (104.83 KiB) Viewed 3221 times
revelprog_1_start.png
Pierwsza próba odczyty zaraz po starcie programu
revelprog_1_start.png (120.42 KiB) Viewed 3221 times

ArT
Posts: 1497
Joined: Wed Mar 25, 2015 8:54 am
Location: Warsaw, Poland
Has thanked: 51 times
Been thanked: 160 times

Re: Dziwne zachowanie przy odczycie

Postby ArT » Mon May 08, 2017 11:32 am

Czy programator jest wpięty bezpośrednio w port USB w komputerze czy przez HUB'a lub dockstation?
HUB wprowadza dodatkowe opóźnienia i mogą występować tego typu problemu.
Czy jest używany kabel USB z zestawu? Na kablu musi być oznaczenie "USB 2.0 HS".
Jaki system operacyjny?
Na PM podesłałem też nowszą wersje softu która powinna sobie poradzić z opóźnieniami na USB - proszę na niej przetestować.

KlakS
Posts: 2
Joined: Mon May 08, 2017 11:13 am

Re: Dziwne zachowanie przy odczycie

Postby KlakS » Mon May 08, 2017 3:32 pm

Programator wpięty był przez HUB'a. Przepięcie bezpośrednio do komputera wydaje się rozwiązywać problem.
Co do przewodu nie jestem pewny czy to ten z zestawu, nie widzę na nim oznaczenia 'HS'.

Dziękuje za pomoc :D


Return to “Wsparcie Techniczne”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 11 guests