
Pacjent:
Opel Kadett E Cabrio pozmieniany na amerykańca
Kiedyś tam już zamontowałem wyświetlacz i przyciski a na resztę brakło czasu.
Wymagania:
+jak najbardziej stockowy wygląd wnętrza
+podgląd parametrów pracy silnika
-podgląd temperatur płynów
Na szybko wygląda to tak:
Wiązka pochodzi od firmy ecumaster i ottomotiv ( dwie wiązki i z każdej kable pobrane

Kolory kabli jak najbardziej zbliżone do oryginalnej wiązki samochodu.
Cała instalacja zrobiona na kostkach superseal w sposób uniemożliwiający podpięcie ich w innej kombinacji (różne kostki i różne długości przewodów), dodatkowe zabezpieczenie polega na ułożeniu w taki sposób przewodów w kostkach aby nie spalić nic w UKP.
Oczywiście termokurcz wszędzie gdzie się da i inne cuda

Przyciski i wyświetlacz jak widać na zdjęciach, centrala umieszczona zaraz obok nagrzewnicy nad nogami pasażera.
Zasilanie i minimalne kable podciągnięte do kostki ISO od radia. Podpięte tam są:
- masa (przewód brązowy)
- +12 stałe (przewód czerwony)
- +12 po stacyjce (przewód czarny)
- światła postojowe (przewód szary z zielonym paskiem)
sygnał poziomu paliwa w zbiorniku pociągnięty do zegarów
reszta pociągnięta od ECU silnika tj:
- sygnał zużycia paliwa ( przewód czarny z brązowym paskiem)
- sygnał obrotów (przewód zielony)
- sygnał prędkości (przewód niebieski z czerwonym paskiem)
- sygnał wyboru paliwa (przewód niebieski)
- sygnał mapsensora (przewód zielony)
- sygnał sondy lambda (przewód zielony w czarnej izolacji )
tyle tych zielonych przewodów









Aktualnie nie podpięte żadne czujniki temperatury i ciśnienia oleju niestety. W przyszłości wleci jeszcze sonda szerokopasmowa i egt, aktualnie ogranicza mnie ori sterownik więc muszę zostać przy wąskopasmowej sondzie

Auto jeszcze nie wyjechało z garażu więc nie wiem jak z ustawieniami drogi. Moje ustawienia nikomu nie będą i tak pasowały ponieważ:
det2 zmieniający zapłon i sygnał z mapa dla ori sterownika

