Spróbowałem jeszcze raz zasymulować tą nieprawidłowość i się lekko zdziwiłem bo nie byłem w stanie tego osiągnąć. Wszystko działało ok. W czasie kiedy pierwszy raz to dostrzegłem do teraz, przypomnienie o nadchodzącej inspekcji zostało zresetowane (być może jest to z tym powiązane).
Pokombinowałem troszeczkę i udało mi się ponownie to zasymulować. Poniższy opis pochodzi z szybkich testów więc niestety nie zweryfikowałem w 100% czy to są wszystkie kroki aby powtórzyć to zawieszenie.
Wydaje mi się, że aby to uzyskać trzeba na włączonym zapłonie zapisać ustawienia do UKP zawierające ostrzeżenie o inspekcji które będzie już wyświetlane przy starcie UKP(np. najbliższa inspekcja za 400 km). W momencie zapisywania ustawień UKP pika i wyświetla przez chwile trójkąt ostrzegawczy bez żadnego napisu (mam wrażenie że to jest pierwszy krok który umożliwia zawieszenie UKP podczas klikania przy wyświetlaniu ostrzeżenia). Następnie wystarczy klikać tak jak to kolega nagrał na filmie podczas wyświetlania ostrzeżenia i powinno się zapętlić (niestety nie miałem czasu na sprawdzenie czy wystarczy 2 razy kliknąć podczas ostrzeżenia).
Obecnie nie mam wolnego czasu aby sprawdzić co należy dokładniej zrobić aby to zasymulować. Może podczas weekendu znajdę chwilkę na testy i doprecyzowanie opisu.
ArT wrote:Chciałbym już zamknąć temat aktualizacji v3.6 (już oficjalnej) - dobrze by było ten błąd naprawić przed jej wypuszczeniem.
To tak jeszcze przy okazji zwrócę uwagę, że w trybie HUD OLED 2 są źle obracane opisy przy ekranie oscyloskopu (błahy problem), oraz w ekranie użytkownika 2 w polu 6 nie jest czyszczone pierwsze miejsce dla chwilowego zużycia paliwa. Jak ruszam to pokazywane jest spalanie rzędu 15.8 l/100km po chwili zaczynam hamować silnikiem i widzie 10.0 l/h, lub 10.8 l/h na biegu jałowym. Jak by to tak można też dla 3.6 naprawić to było by super, bo to już bardziej upierdliwe podczas jazdy jest.