Super ,dzięki za odpowiedź
nie wiem tylko dlaczego nie przyszło mi powiadomienie o nowej odpowiedzi ale sprawdzę to.
Mam jeszcze jedno pytanie.
Mianowicie zarówno boost jak i temperaturę wody podłączyłem pod seryjne ECU (odpowiednie piny z których wychodzi sygnał 0-5v) oczywiście wszystko kalibrowałem do uzyskania rzeczywistych parametrów a nadal mam problem.
np. jezeli chodzi o boost ,wpiąłem się do sygnału z MAPa gdzie 0bar to 2,85v a 4,85v to np. +0,7bar itp. a i tak pod odpaleniu są przekłamania.
drugi problem to temp. wody.
czujnik do zimnej wody , termometr i sprawdzamy napięcie - wprowadzam pierwsze dane.
czujnik do ciepłej wody , termometr i to samo - drugi parametr.
wszystko byłoby pięknie ładnie gdyby nie fakt ze jak tylko odpale samochód temperatura zawyża wskazania.
włącze światła ma inne parametry ,włącze nadmuch - jeszcze inne.
zgaszę samochód i odbiorniki prądu - znów parametry są prawidłowe.
czym to może być spowodowane? jakieś przebicie? Pierwsze zasilanie VCC do wszystkich czujników rezystancyjnych z ECU wychodzi równe 5v czy samochód jest odpalony czy tylko na zapłonie bez różnicy. drugie VCC z ECU - to osobne zasilanie 5v ma sam MAP sensor.
myślałem nad nadaniem zasilania do ECU wprost z UKP ale na wyjściu jest ~5,24v i teraz pytanie czy czujniki nie zaczną przekłamywać parametrów a cała mapa silnika się rozjedzie?