Page 1 of 4
Problem z aktualizacją UKP
Posted: Tue Mar 31, 2015 8:47 pm
by promatti
Witam,
dziś chciałem zaktualizować UKP do wersji 2.5.10, wcześniej posiadałem 2.5.5.
Niestety podczas instalacji wyskoczył błąd o braku pliku libush0.sys i w chwili obecnej wyświetlacz nie reaguje.
starałem sie pokierować wyszarzonymi podpowiedziami w aplikacji ale nic nie pomogło. :/
jakieś podpowiedzi?
Mitsubishi
Galant VIII
09.2000
benzyna+lpg
Re: Problem z aktualizacją UKP
Posted: Tue Mar 31, 2015 9:50 pm
by ArT
Jeżeli nie dokończyłeś aktualizacji, to UKP pozostał dalej w trybie aktualizacji (DFU). Wystarczy mu zrobić hard-reset, tj. na chwilę odłączyć zasilanie 12V, podłączyć ponownie i wystartuje z powrotem w trybie UKP (pamiętaj aby mieć odłączone USB w tym czasie - z niego też idzie zasilanie 5V)
Co do błędu - wygląda na problem z biblioteką libusb. Opisz dokładniej w jakich okolicznościach ten błąd wystąpił (w którym miejscu) i jaki system operacyjny posiadasz.
PS. nie było wersji 2.5.5

Re: Problem z aktualizacją UKP
Posted: Wed Apr 01, 2015 10:26 am
by przemko
W katalogu C:\Program Files\REVELTRONICS\UKP\docs powinien być plik ukp_aktualizacja_instrukcja.pdf. Po podłączeniu ukp do komputera (przed rozpoczęciem aktualizacji) musisz ręcznie dodać ten brakujący sterownik inaczej aktualizacja się nie uda przez brak połączenia. Sposób jak to zrobić jest dokładnie opisane w wyżej wymienionej instrukcji.
Re: Problem z aktualizacją UKP
Posted: Wed Apr 01, 2015 9:27 pm
by promatti
Panowie dziękuje za oświecenie, człowiek już nie myśli po pracy. Jutro Sprawdzę i pochwalę się czy pomogło

aczkolwiek wierzę że wasze wskazówki rozwiążą mój problem, dziękuję za szybkie odpowiedzi

Problem po aktualizacji do 2.5.10
Posted: Fri Apr 24, 2015 5:42 pm
by Giziu
Witam,
Opiszę sytuacje jakie pojawiają się po aktualizacji.
1) Przed i po aktualizacją po ściągnięciu klemy z akumulatora następowało resetowanie wskazań zegarka i daty do 00:00 2013-01-01.
Teraz resetuje się nie wiadomo z jakiego powodu już tylko po załączeniu zapłonu bez przekręcania rozrusznikiem, ale kasuje się do 00:00 2015-01-01 - co jest inne niz w przypadku odłączenia zasilania.
2) Dodatkowo czasem licznik się nie uruchamia tak jakby poszedł spać i chciał się wybudzić. Wtedy też nie nalicza kilometrów bo po ściągnięciu klemy resetuje się do 00:00 2013-01-01, ale liczniki pozostawia takie jak były przed ostatnim wyłączeniem.
3) Po podłączeniu do komputera nie zaimportowały się ustawienia parametrów dla poszczególnych biegów.
Pozdrawiam
Mirek
Re: Problem po aktualizacji do 2.5.10
Posted: Fri Apr 24, 2015 6:52 pm
by ArT
Prawdopodobnie nie przywróciłeś ustawień fabrycznych po aktualizacji. Sprawdź jaki masz ustawiony tryb uśpienia - pewnie masz wybraną trzecią opcje w której zegar jest wyłączony. Pozostałe objawy też mogą mieć miejsce jak się nie przywróci fabrycznych ustawień.
Re: Problem z aktualizacją UKP
Posted: Thu Apr 30, 2015 7:21 pm
by Giziu
Witam,
dzięki za pomoc!! Faktycznie po zmianie trybu uśpienia zegarek przestał się kasować:))
Pozdrawiam
Mirek
Re: Monowtrysk Bingo-M i sygnał spalania do komputera na LPG
Posted: Thu Sep 24, 2015 8:59 pm
by woia1602
yhm czemu po aktualizacji z 3.1 do 3.2 spalanie średnie przy wprowadzonych ustawieniach ręcznie z jak były na 3.1 nie działa? Spalanie chwilowe ok ale obliczenia średniego podnosi się o ok 0.1l/100km w ciągu jednego dnia. resetowałem i przywracałem ale spalanie średnie nie wraca do zerowego tylko wczytuje ciągle ostatnią wartość i nie chce wskoczyć od razu na poprawną czyli ok 11L
Re: Monowtrysk Bingo-M i sygnał spalania do komputera na LPG
Posted: Thu Sep 24, 2015 9:14 pm
by ArT
Po update trzeba przywrócić ustawienia domyślne, zresetować wszystkie statystyki i wpisać nowe ustawienia ręcznie.
Re: Monowtrysk Bingo-M i sygnał spalania do komputera na LPG
Posted: Thu Sep 24, 2015 9:25 pm
by woia1602
Resetowałem UKP i przywracałem ustawienia fabryczne. Wszystko musiałem wprowadzić na nowo a spalanie średnie od razu wczytało się ostatnie.