Page 1 of 1
UKP Pro Astra G 1.7 DTI
Posted: Mon Jul 24, 2017 8:42 pm
by xxabg99
witam. mam problem z podłączeniem ukp pro do astry g z silnikiem diesla isuzu 1,7 dti. Mianowicie nie wiem z kad wziąść sygnał do predkosci i do spalania nie moge znalesc schematów do eku i lipa. Moze ktos ma zamontowany takie cacko w asterce z isuzu i moze by pomógł, bardzo prosze o pomoc
Re: UKP Pro Astra G 1.7 DTI
Posted: Tue Jul 25, 2017 10:09 am
by ArT
Re: UKP Pro Astra G 1.7 DTI
Posted: Tue Jul 25, 2017 1:05 pm
by xxabg99
Super dzieki
Re: UKP Pro Astra G 1.7 DTI
Posted: Wed Jul 26, 2017 9:59 pm
by xxabg99
witam Pana Ponownie. chcial bym jeszcze zapytac o podłączenie dodatkowych czujjników np cisnienie i temperatura oleju, lunu chłodzącego. jest to mozliwe czy czeba kupowac dodatkowe czujniki
Re: UKP Pro Astra G 1.7 DTI
Posted: Wed Jul 26, 2017 10:23 pm
by xxabg99
a jest mozliwosc zmienienia czujnika plynu chlodniczego w mojej astrze z oryginalne go na ten cyfroey i czy by pokazywał temperature w ukp i na liczniku?? chodzi mi o jeden czujnik na te dwa urzączenia
Re: UKP Pro Astra G 1.7 DTI
Posted: Thu Jul 27, 2017 10:46 am
by ArT
Do ciśnienia oleju i temperatury oleju dodatkowe czujniki.
Do temperatury cieczy chłodzącej silnika trzeba by wyskalować fabryczny czujnik - nie każdy da się z powodzeniem wyskalować dlatego muszę mieć dane czujnika (napięcie przy zadanej temperaturze) aby zobaczyć czy się da go wyskalować. Trzeba by odczytywać temperaturę co 5-10 stopni i jednocześnie napięcie i zrobić tabelkę:
temperatura ... napięcie
40C ...
50C ...
60C ...
itd.
90C ...
Re: UKP Pro Astra G 1.7 DTI
Posted: Sat Aug 05, 2017 11:39 am
by xxabg99
witam ponownie. mam pytanie odnosnie konfiguracji ukp mianowicie chodzi mi o sygnał jaki ma byc czy PWM (-) [wypełnienie sterowane masą]
-PWM (+) [wypełnienie sterowane plusem]
-FREQ (-) [impulsy sterowane masą]
-FREQ (+) [impulsy sterowane plusem]
wszystkie próbowałem i bajki pokazuje. prosze o pomoc. astra g 1,7 dti 75 km
Re: UKP Pro Astra G 1.7 DTI
Posted: Sat Aug 05, 2017 6:09 pm
by ArT
W DTi z tego co pamiętam jest PWM+ na podstawie fabrycznego sygnału do pomiaru zużycia paliwa (w Twoim przypadku A47). Dopiero po ustawieniu PWM+ można skalować (rozdział 3.3 w instr).
Przy dobrej konfiguracji:
- podczas przyspieszania proporcjonalnie rośnie chwilowe zużycie
- przy hamowaniu silnikiem z >2000 rpm spalanie chwilowe spada do 0
Jeżeli tak nie jest, to albo zły sygnał albo zła konfiguracja.