Problem zpodłączeniem VSS. Pytanie dot. wtrysków
Posted: Sat Sep 08, 2018 1:06 am
Witam
Napotkałem problem przy podłączaniu UKP PRO. Otóż znalazłem taki oto schemat mojego ECU samochodu gdzie pod C23 powinien być sygnał VSS. Po podłączeniu się do C23 UKP odczytuje 1 impuls co jakieś 500m lub wcale. Nie mogę znaleźć nigdzie dobrego schematu pełnej instalacji elektrycznej mojego samochodu i innych wyjść VCC. Auto Honda Accord Coupe 3.0 V6 CG2.
Jedynie po rozebraniu zegarów znalazłem 4 bolce które bezpośrednio idą do prędkościomierza, moje pytanie czy mogę się polutować do jednego z nich czy do wszystkich 4 naraz.
Pytanie dotyczące wtrysków brzmi,jeśli mam wtryski benzynowe i gazowe to czy muszę się podłączyć jednym kablem do jednego i drugiego naraz?
Link do schematu który znalazłem:
https://www.innovatemotorsports.com/resources/1998_2002_Honda_Accord.php
Zdjęcie gniazd bolców od prędkościomierza.

Napotkałem problem przy podłączaniu UKP PRO. Otóż znalazłem taki oto schemat mojego ECU samochodu gdzie pod C23 powinien być sygnał VSS. Po podłączeniu się do C23 UKP odczytuje 1 impuls co jakieś 500m lub wcale. Nie mogę znaleźć nigdzie dobrego schematu pełnej instalacji elektrycznej mojego samochodu i innych wyjść VCC. Auto Honda Accord Coupe 3.0 V6 CG2.
Jedynie po rozebraniu zegarów znalazłem 4 bolce które bezpośrednio idą do prędkościomierza, moje pytanie czy mogę się polutować do jednego z nich czy do wszystkich 4 naraz.
Pytanie dotyczące wtrysków brzmi,jeśli mam wtryski benzynowe i gazowe to czy muszę się podłączyć jednym kablem do jednego i drugiego naraz?
Link do schematu który znalazłem:
https://www.innovatemotorsports.com/resources/1998_2002_Honda_Accord.php
Zdjęcie gniazd bolców od prędkościomierza.
