RPM z czujnika indukcyjnego oraz konfiguracja NTC

Pytania techniczne oraz porady dotyczące kompatybilności i funkcjonalności UKP.
Kacper_96
Posts: 17
Joined: Tue Jan 14, 2020 1:04 am
Has thanked: 3 times

RPM z czujnika indukcyjnego oraz konfiguracja NTC

Postby Kacper_96 » Tue Jun 02, 2020 8:26 pm

Nie chcę walić kolejnego tematu więc uderzę tu, ekran startowy ogarnięty działa tak jak chciałem :)
Ale mam 2 pytania w sumie na tą chwilę
•Złącze A11 - sygnał RPM - w instrukcji wspominka jest o czujniku halla, mój silnik jest wyposażony w czujnik indukcyjny czy UKP-3 "zrozumie" impulsy z czujnika indukcyjnego wału? niestety nie znam dokładnie warunków pracy tego czujnika ale obstawiam że 0V i 12V
•W konfiguracji czujnika temperatury NTC, kalibracja NTC-1 odpowiada wejściu Adc1?

ArT
Posts: 1497
Joined: Wed Mar 25, 2015 8:54 am
Location: Warsaw, Poland
Has thanked: 51 times
Been thanked: 160 times

Re: RPM z czujnika indukcyjnego oraz konfiguracja NTC

Postby ArT » Tue Jun 02, 2020 9:17 pm

Wydzieliłem osobny temat aby zachować jakiś porządek na forum. Odpowiadając na pytania:

1. RPM
powinien działać, ważne aby stan wysoki był powyżej 2V a stan niski poniżej 0,5V. Czujnik indukcyjny na RPM zwykle ma powyżej 2V już dla ok 1000RPM i napięcie wzrasta ze wzrostem RPM (wraz z częstotliwością).
2. NTC
to zależy co wybierzesz dla wejścia Adc1 - możesz tam wybrać NTC1 NTC2 lub NTC3

Kacper_96
Posts: 17
Joined: Tue Jan 14, 2020 1:04 am
Has thanked: 3 times

Re: RPM z czujnika indukcyjnego oraz konfiguracja NTC

Postby Kacper_96 » Tue Jun 02, 2020 9:57 pm

co do 2. to później zauważyłem błąd jaki popełniłem hah, w programie spojrzałem na wejście Adc myśląc o czujniku NTC, a w AdcVcv jest jak byk napisane NTC-1 :mrgreen:
Z czujnikiem wału chyba się przekonam dopiero po podpięciu tego na aucie, niestety sygnał wtryskiwacza odpada bo przy odjęciu nogi z gazu jest cut off :(


Return to “Wsparcie Techniczne”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 10 guests