kris4cars wrote:Co do prędkości to magia can-u polega na tym że powinno działać jak podłączysz can conventer. A ostatecznie Stagowi do poprawnego działania nie jest wymagane podpięcie obd2. W przypadku k-line lub kkl faktycznie blokada.
Dziś autko odstawiłem do gazownika. Palił mi się check, błąd czujnika ciśnienia w listwie wtryskowej. Podobno to błąd zawsze występujący po założeniu staga. Stag ma go samodzielnie kasować po każdym wystąpieniu czego nie robi. Usłyszałem tylko, że będzie aktualizacja oprogramowania. Nie wnikam w szczegóły.
Jak odbiorę autko i wszystko będzie działać to w weekend wymontuje z fiesty ten konwerter i spróbuje tu założyć. Zobaczymy.
Wiem jedno, przy włączonej instalacji lpg mam problemy z komunikacją używając elm327. Niby się da ale trwa to wieczność.
Nie znam dokładnie protokołu can'a ale mam tylko nadzieje, że konwerter nie musi pytać o sygnał prędkości/dystansu a tylko nasłuchuje ramek latających między abs a licznikami. Wtedy to zadziała.