genek1000 wrote:Jakby podłączyć wskazania dodatkowego zbiornika jako EGT to czy dało by się umieścić je na jednym ekranie z poziomem paliwa w oryginalnym zbiorniku zamiast wskazań LPG ?
Niestety nie bo te drugie wizualne wskazanie bazuje tylko na pomiarze różnicowym z zużytego LPG a nie na pomiarze z wejścia analogowego (tak jak pierwszy zbiornik może bazować). Także tylko wartości liczbowe dla drugiego zbiornika i to "na patencie" j/w.
genek1000 wrote:Oryginalny czujnik poziomu paliwa pracuje w zakresie oporności od 4 do 110 om i napięcia od poniżej 2V do 6Volt .
Czy to wystarczy do prawidłowego wyświetlania poziomu paliwa w oryginalnym zbiorniku ?
Tak, ale trzeba będzie skorzystać z wejścia 0-30V (jest jedno takie wejście w UKP-PRO - ADC5) gdyż zwykłe 0-5V nie pomierzy dla zakresu powyżej 5V. Następnie trzeba będzie ustawić pusty zbiornik 6V, pełny 2V (lub na odwrót) i powinno działać.
genek1000 wrote:Jeśli dobrze zrozumiałem serwisówkę Lexusa, to sygnał temperatury silnika jest wysyłany z ECU silnika do tablicy w formie sygnału prostokątnego PWM . Czy UKP to obsłuży ?
Niestety nie - pomiar analogowy bazuje na napięciu, więc PWM nie bedzie działać. Można uśrednić sygnał z dłuższego przedziału czasu (wartość średnia napięcia PWM) ale to nie będzie raczej przekładało się na wskazania temperatury - pewnie to zrealizowali na bazie częstotliwości a nie średniego napięcia.