No to potwierdza się że czujnik nie jest na 5V.
Ciężka sprawa.
Próbowałem dopasować coś i wychodzi na to że czujnik jest zasilany bezpośrednio z instalacji napięciem niestabilizowanym 12-14V. Ponadto pomiar napięcia dla 2 i 77,5 wygląda na błędny.

- 1.jpg (235.42 KiB) Viewed 13141 times
W takim przypadku nie wyskalujesz go z UKP, który współpracuje z czujnikami na 5V.
Gdybyś go odłączył od fabrycznej instalacji i podłączył TYLKO do UKP (na AdcVccX), wtedy UKP by go zasilał i powinno się coś udać, tutaj przymiarka:

- 2.jpg (229.91 KiB) Viewed 13141 times
ale to musiałbyś pomierzyć jego oporności na wyjętym czujniku: co najmniej dwie oporności (jak najdokładniej) dla dwóch różnych temperatur (aby wyliczyć R25 i beta czujnika). Trochę zachodu. Poza tym tak jak pisałem wcześniej - nie będzie działać jeżeli jednocześnie będzie podłączony do instalacji w aucie (bo ona daje 12-14V na czujnik).
Rozsądniej może być zamontować dodatkowy czujnik, tak aby nie tracić wskazań na fabrycznych zegarach.