Tryb manualny (ręczny) to ręczne wysterowanie wyjścia/przekaźnika (włącz/wyłącz).
Tryb auto - wiadomo.
W tej chwili ustawianie jest tylko z USB. Chciałbym aby był osobny ekran dla sterowania z możliwością
- zmiany progów dolnego i/lub górnego (zmiana histerezy tylko po USB aby nie komplikować obsługi z przycisków),
- tryb auto/manual oraz
- ręczne wysterowanie wyjścia (dla trybu manual): on/off.
- do tego wyświetlanie aktualnie sterowanej wartości
Problem jest taki że opcje graficzne zajmują dużo pamięci i ciężko to będzie upakować, ale na głowie stanę aby taka funkcjonalność się pojawiła.
Zakres wartości to -999 do +999, w przypadku temperatur są to całe stopnie (bez wartości po przecinku).
Ze względów bezpieczeństwa sterowanie jest tylko wtedy kiedy przekręcony jest kluczyk w stacyjce. Nagłe odłączenie zasilania od UKP lub jakaś usterka (np. odłączenie czujnika DS) = brak wysterowania (wyjście odłączone).
Jak byś chciał wykrywać uruchomiony silnik? Moje pomysły to chwilowe zużycie paliwa lub rpm większe od 0, ale nie każdy podłącza te wskazania. Zastanawiam się czy by zdało egzamin wykrywanie napięcia ładowania, np. możliwość ustawienia "sterowanie auto tylko gdy napięcie wyższe niż....". Czy takie rozwiązanie by Cię satysfakcjonowało?