Są to domyślne ikony dla UKP-PRO. Wszystkie je możemy zmieniać. Ikony muszą mieć ten sam rozmiar i być w skali szarości.
Uprzedzając pytania - w chwili obecnej nie ma możliwości podmiany czcionek, ale jak się pomysł spodoba to pojawi się taka możliwość w przyszłości.
Aby wgrać własne ikony do pamięci UKP należy:
1. Podłączyć UKP i uruchomić aplikacje UKP
2. Przejść do zakładki ustawień
3. Nacisnąć kombinacje klawiszy "CTRL + ALT + H", uaktywni się zakładka "Hardware" w ustawieniach
4. Wpisać kod autoryzacyjny "#FLASH" (bez cudzysłowów)
5. Wyświetlą się bardziej zaawansowane opcje:
Każda grafika/ikona posiada swój adres w pamięci FLASH w postaci 0x......
W dolnym oknie jest załączona lista adresów dla różnych grafik ("Adresy grafiki w pamięci FLASH urządzenia")
Parę przykładów:
Grafika akumulatora o rozdzielczości 32x16 pix - znajduje się ona pod adresem 0x5000:
Code: Select all
FLASH_ADDR_ICO_32x16_ACCU 0x5000
Grafika temperatury zewnętrznej (chmurka) - znajduje się ona pod adresem 0x5500.
Code: Select all
FLASH_ADDR_ICO_32x16_CLOUD 0x5500
Grafika jednostek prędkości (km/h) o rozdzielczości 32x32 pix - znajduje się ona pod adresem 0x8000.
Code: Select all
FLASH_ADDR_ICO_32x32_KMH 0x8000
... i tak dalej.
Aby wgrać własną grafikę należy:
1. Załadować plik z grafiką. Ważne jest aby ikona którą chcemy zamienić miała dokładnie ten sam rozmiar w pikselach (tą samą rozdzielczość, np. 16x16, 32x32, 32x16 itd.
2. Wpisać adres w pamięci pod którym znajduję się ikona do podmiany (wpisane złego adresu spowoduje nadpisanie innej ikony!)
3. Nacisnąć przycisk "UPLOAD (bmp)".
Jeżeli któs przygotuje własny zestaw grafik to można je wyeksportować do jednego pliku i udostępnić innym. Aby to zrobić należy nacisnąć "Download FLASH (bin image)", a następnie nacisąć ikonę dyskietki aby zapisać odczytany plik na dysk. Poniżej plik z oryginalnymi grafikami - gdyby ktoś sobie nadpisał fabryczne i zechciał wrócić do oryginału :